tisdag 19 juni 2007

utfyllnadstext

har lite tid att fylla ut sa jag kan lika garna traka ut er med lite fler ointressanta tankar som for tillfallet rakar fordriva min hjarna. 1. killen som agde stallet vi overnattade pa i london hade det vackraste och mest smittande skrattet jag nagonsin hort. 2. lollo kopte ett glansigt magasin for kvinnor dar det gavs allehanda tips pa hur man skulle forandra sin kropp till det battre men som i vanlig ordning skot in har och dar hur nojd man ska vara med hur man ser ut. repotaget som tar arets pris hette: storlek 40 men stolt anda! ja, vad ska man saga...det ar ju jattebra att nagon kan vara stolt fast man har den hiskeligt pinsamt stora storleken 40.

3. antigua paminner om en mindre stad i Cuba minus alla jobbiga killar som tror att ens rumpa ar offentlig egendom.
4. marknaden har ar bland den storsta jag sett och i vanlig ordning blir jag chockad over djurhallningen. jag vet jag vet, det ar fanigt att bli upprord over djur i bur nar manniskor ligger utarmade pa gatan och svalter, men jag kan inte hjalpa mitt svaga sinne nar jag ser otroligt sota hundvalpar i sma tranga burar.
5. jag och lollo har hittils rakat ut for tva konstiga slumpar och gjort tva saker som folk varnat oss for. men jag lovar, vi lever och mar bra....an sa lange.

sa med risk for upprepning ; ta hand om er och maila mig sa jag far veta vad som pagar i era liv.