tisdag 19 juni 2007

framme!

sa efter en lang flygresa ar vi antligen framme i Antigua. forsta intrycken av stan ar positiva, har promenerat runt sen kl. 7 imorse sa kanner mig lite seg eftersom vi kom fram fram runt 10 igarkvall och det blev ett stort hopp i tiden. tror sverige ligger sju timmar efter. sitter pa skolan nu dar lollo ska plugga, sjalv ska jag strax fa en rundvandring i projektet dar jag ska delta som ligger lite utanfor stan.
idag har vi utrattat massa praktiska saker, fixat boende bla. hittade ett mysigt rum med kok som vi far hyra en manad for 1000 kr. vadret ar varmt, frukten ar god och manniskor ler till en hela tiden. aterkommer med lite bilder och utfyllnadstext nar jag kanner mig klarare i skallen. maila garna! ta hand om er dar hemma. och pappa; det kanns som du gjorde det ratta beslutet ville jag bara tillagga. KRAMAR