torsdag 26 juli 2007

tog ledigt fran jobbet idag. hade en skon dag da jag bara strosade runt, satte mig pa Kafka, ett mysigt cafe som ags av tva israeler och laste i tva timmar. holl precis pa att samla mod till mig for att fraga om en av dem ville ut och ta en drink efter jobbet, da hans flickvan dok upp:) hehe, ja sa kan det vara..
dagarna gar snabbt har. inte for att vi gor sa enormt mycket efter jobbet, ater gar till dos mil och kollar film och softar mest, men tiden flyter anda pa i en rasande fart och nu ar det bara 4 dagar kvar tills hemkomst. jobbet ringde och med en motstridig kansla av att vilja/ inte vilja jobba avslojade jag att jag kommer hem pa mandag. det ar ifs tanken med att jag tidigarelagger min hemkomst. Den har resan blev pa tok mycket dyrare an jag raknat med. Sa aven om jag mycket ser framemot att komma hem och traffa er alla, sa ar det med lite blandade kanslor att komma hem till jobb, skola, lagenhetsletande och ny hyresgast(jakob har tydligen hittat nagon kuf at mig) . oj, nu ar det bara en minut kvar pa min internettid innan jag far betala overpris. bast att rusa. so long!