lördag 28 juli 2007

sista dagen

sista dagen i guatemala och det ar svart, svarare an jag trott det skulle vara att saga hejda till barnen. gav dem min adress sa vi far val se om de skriver, de som inte gav tillbaka den i en form av en teckning vill saga. Sen ville de ha mitt telefonnummer ocksa.hehe, skulle vara kul med lite samtal mitt inatten fran barn som slutat skolan:) har hunnit med lite sista minuten sighseeing de har tva dagarna ocksa. igar var vi pa cafemuseet och ett musikmuseum. idag klattrade vi uppfor pakaya vulkanen. den storsta vulkanen i omradet. det var en grymt haftig upplevelse. jattevarmt dar uppe och roda stenar som ramlade langst kanten.den ar fortfarande aktiv med andra ord och man fick se upp var man satte fotterna. efter en sadan upplevelse kanner man dock valdigt mycket for en dusch. ett behov som var valdigt svart att tillfredsstallla da det inte finns vatten hemma idag. imorgon aker jag hem, startar 9 harifran och for den som vill mota mig pa flygplatsen landar jag runt 20 pa mandag:) blir ett langt dygn. ikvall blir det nog dos mil for sista gangen och sen har vi en vinare som vantar hemma pa var takterass. ok det var nog allt. puss till er alla.