tisdag 3 juli 2007

rapport

borjade mitt nya jobb igar och det ar faktiskt jattetrevligt. forsta dagen(for tva veckor sen) kande jag mig lite bortkommen och visste inte riktigt vad jag skulle gora. men bade igar och idag har jag kunnat bli mer delaktig. har tom hallit lektion sjalv! askul att vara larare! forst skrev jag upp massa tal pa tavlan och sen larde jag dem hur man ska gor uppstallningar om man raknar storre tal an tio. idag holl jag lektion i klocklasning for en mindre grupp.hjalpte aven till med lasning. valdigt roligt att se hur vissa barn traglar sig igenom varenda bokstav och sen lyser upp sa fort de forstar ordet. lovar att ta med kameran och fota lite imorgon. ikvall har jag blivit hembjuden till en annan av volontarerna, ska dit runt 8. borjar trivas har i antigua. finns mkt att gora, synd bara att det mesta kostar, nu, om nagra minuter ska jag dock pa gratis salsakurs som skolan ordnar.
en annan kul sak som har hant ar att lollo och jag tappert atervande till laboratoriet och tog ett nytt bajsprov och termiterna ar borta for gott!