fredag 24 augusti 2007

är hemma hos mor och far och slappar framför datorn. skittrött efter en skitföreläsning. Vissa lyckas verkligen döda spännande ämnen. jag gillar ju statsvetenskap, men det är väl bara att bita ihop och stå ut, inte så farligt mycket föreläsningar som tur är, fast nästa vecka har vi tenta.

suck...aja, nu till det positiva: det är helg och csn! har inte kollat om pengarna kommit än, men det borde de ha gjort. Ska hem till bror Alex och äta kräftor ikväll och sen ut till dalarö imorgon för att hänga med nina. Hon är därute och paddlar runt själv i en kajak. hehe. rastlösare människa får man leta efter:) saknat henne, hon är ju nästan som en del av mig själv. ja, sen måste jag väl hinna med lite läsning i helgen också. det var något jag ville skriva och berätta om fast nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det var. får se om jag kommer på det. ska slappa vidare nu fast framför tv:n istället- mina föräldrar har skaffat digitalbox med 40! kanaler. tur, så slipper man ha ett socialt liv:) ska nog lägga upp lite länktips här snart...