torsdag 16 augusti 2007

rödbetsmarineradsojafärsgratäng

mm mat...sen middag idag. kl är 22 och jag är nyss hemkommen från jutsun. Har varit en lång trevlig- ickeansträngande dag idag. fick frukostsällskap av lollo som jag inte sett sen hon kommit hem, sen drog vi in till stan och har promenerat runt i flera timmar och hade picknick i parken ända tills jag trodde jag skulle börja träningen. Men de har ändrat tid för vår grupp till senare, så jag snackade skit en timme och sen gick jag o tränade med orangebältena ända till min träning startade. Var dock bara jag där från min grupp så jag tränade lite med brunbältena ända till håkan som är blå kom ner. sara ringde och ville att jag skulle följa med på kulturfestival efteråt, jag orkade inte..(och så kände jag inte riktigt för att dansa heller).

jag och sanna åkte ut till annas land i tisdags. jätteskönt har det varit. Vi har badat, solat, spelat pingis, badminton, kort och annat som hör landet till. nästan hela annas familj var där och ann och jonny. hah, han är så flummig, svårt att tänka sig honom i en kostym i rätten. suck, hade velat stanna ute på landet längre, men stackars irene var tvungen att åka hem och börja jobba och anna skulle ringa kth för restplats. shit, känner inte alls för att börja skolan igen på måndag. några veckor till skulle inte skada. ne, nu ska jag gå och peppa upp mig med knalloranga ostbågar min sötaste lollo köpt hem till mig. (de måste vara alla föräldrars skräck) och gosa med bella som kom hem idag..hon köpte 3 cigarrer också, men de får nog bli för ett senare, festligare tillfälle. kanske när sofia har sin höstfest för att fira 10 år med mens. hehe..sayonara!