fredag 17 augusti 2007

inget särskilt

Träffade ana och pia och gick runt stan ida och störde oss på 30 plussare som skäms för att de har glasögon, röstar på folkpartiet och tror att de äger stan och är dryga och otrevliga. (ni vet typen?) Sen promenerade vi hem till pia och åt god mat och kollade på dr house.

bella är skum. kunde verkligen inte hitta henne imorse letade överallt och då menar jag ÖVERALLT, sen började jag tro att hon sprungit bort sig fast hon aldrig går mer än 2 m utanför dörren. var tvungen att gå hemifrån, men tänkte att katter brukar ju klara sig ute. Så kommer jag hem och öppnar garderoben och så kommer hon ut som om inget hänt. hon är verkligen bra på att gömma sig för jag kollade i den garderoben minst 10 ggr innan jag gick.

ja, nu har jag faktiskt inget mer att skriva för mer har inte hänt, förutom att vädret är jävligt konstigt och pia har skänkt mig en helkroppsspegel. (ägde ingen förut utan fick balansera på toalettlocket när jag ville kolla min nedre halva. )