måndag 24 september 2007

ringde csn! och om några dagar är jag 17000 kr rikare! woohooo! -skulder - hyra- kurslitteratur - räkningar - träningsavgift jag inte betalat. men noga beräknat blir det iaf 2000 kvar att spendera på mig själv:)
känner mig på bra humör idag även om jag är något trött och även om våran föreläsare gått fel utbildning. imorgon ska jag på en andra intervju för jobbet. hur mycket kräver de av mig egentligen? som en idoluttagning. det orkar jag verkligen inte med. jaja, ska nog sova middag lite innan det är dags att bege sig in till stan för att träna barnen. heter det konkurrens eller konkurrans? har för mig att jag ställt frågan förr men inte fått något svar.
förresten har jag nu 3 och en halv lägenhet att välja på. alla ligger intill stora motorleder. jag måste börja göra prioriteringar på allvar. Litet i stan? litet här i närheten? stort utanför stan? fan vad svårt. jag kan inte fatta det här beslutet. hoppas att det klarnar framåt veckan.