söndag 9 september 2007

det har varit en dålig vecka i allmänhet och en dålig helg i synnerhet.
har bråkat med mina föräldrar så allvarligt. föräldrar förblir ju trots allt föräldrar hur mycket hur man än skriker på dom men blev så arg att jag avreagerade mig på telefonluren genom att kasta den i golvet och nu funkar den inte mer. men om det bråket tänker jag inte berätta mer om här för jag vet att mor och far antagligen läser det här så då är det inte lika kul. i fredags hade jag tråkigt hela kvällen och igår spenderade jag kvällen hos den mest självupptagna person jag någonsin mött. kvällen ägnades till att gå igenom en lista hon skrivit på alla hon legat med och sen en annan lista på alla hon hånglat med. det var inte särskilt intressant och jag kunde inte ha brytt mig mindre. fick dock smaka god äppeldricka, det var väl det enda positiva med kvällen. lollo och jag lurade av henne och hennes fjortiskompis sen och försökte gå ut på egen hand, men varenda ställe stänger ju klockan ett, så det slutade med att vi gick runt i regnet och förvisso hade ganska trevligt, men sen genomvåta åkte hem en timme senare.
idag var vi på skogspromenad. sen har jag inte gjort något särskilt förutom att städat lite. känner mig ledsen och trött på människor. hoppas nästa vecka blir roligare.