måndag 3 september 2007

ett jävligt ointressant inlägg

klockan är snart ett. kan inte somna. sitter här och funderar om jag ska till skolan imorgon eller skippa det och läsa på egen hand. bara grupparbete och det känns inte som det kommer ge så mycket eftersom jag ändå inte läst. jag fattar inte . skittrött men kan ändå inte sova . det har varit en lång dag. tränade knattarna också. var massa nya i gruppen och håkan var sjuk så lasse fick hoppa in istället. jag gillar lasse. han är kul på det egna sättet. väldigt fåordig och pratar med väldigt långa pauser mellan varje ord. så rör han knappt munnen när han pratar och växlar aldrig ansiktsutryck. lasse har ett stenansikte. men framförallt har lasse ingen hand med barn. om jag vore barn skulle jag vara rädd för honom. så där skulle han hålla i gruppen för första gången och det var den största grupp vi haft. haha. men jag tror det gick rätt bra ändå. Bad lasse om ursäkt efteråt för jag babblat så mycket och nästan "tog över", men lasse tyckte bara det var bra för han var som han sa, helt tom i hjärnan och visste inte vad han skulle göra. haha. han är bra lasse, ja gillar lasse :)

sen hade jag egen träning. det gick mindre bra. var för trött. slarvade igenom varenda teknik. men men. en bra sak har ja iallafall gjort idag och det är att jag sa till Yaniv att han blir tvungen att flytta om en månad. fick dra till en nödlögn om att min bror vill bo här(vilket ifs är halvt sant), men om matte flyttar in återstår att se. skulle vara kul att bo med mathias. eller linda för den delen. hon är ju oxå lite sugen. får se vad som händer. undrar hur många hyresgäster jag hinner avverka innan jag flyttar.

nej, det här har inte varit någon bra dag annars. vaknade på dåligt humör ( bättrade på söndagens bakfylla med whiskey och vin hemma hos lollo) och kommer till skolan försent och blir på ännu sämre humör av gudrun, vår dåliga föreläsare. kände mig arg och smått irriterad på allt och alla. och även om det är feministiskt inkorrekt så tror jag att jag väljer att skylla på pms. fast fan, jag gillar nog pms trots allt. man får så mycket uträttat. har formulerat ett mail till en viss person, dissat yaniv och var otrevlig mot en tant på tunnelbanan, jag sa till henne att dagens kärringar sannerligen är de mest ouppfostrade jag skådat i generationer. att hon kan gå och ta ut sin bitterhet på sin älskare om hon har någon.

helvetes jävla skit vad tiden är mycket. nej, det avgör saken, det blir ingen skola imorgon. speciellt som jag har ont i halsen också och några avsnitt till av en viss sjukhusserie att avverka. eller inte. dagens ord: dekadens.